Blogger Layouts

Saturday 13 August 2011

Selamat Ulang Tahun..

Gambar ini diambil ketika celebrate bday fuzah, my bff.. :)

Dari kiri : farah, fuzah dan saya.. :p

Assalamualaikum.....
Happy birthday to myself! Happy birthday to me, happy birthday to me!
Hurm, kesiankan? Nyanyi untuk diri sendiri.. Huhuu.. Tak apa lah.. (T_T).
Hurm, actually tanggal 8 ogos 2011 baru ni genaplah umurku 21 tahun...
Alhamdulillah, aku masih biberi kesempatan oleh Nya untuk benafas di bumii Nya ini.
Terima kasih banyak-banyak kepada kawan-kawan yang wish... Tak kiralah msg ke, kt fb ke or called.
I love u all.. Muah! (Ehem, untuk perempuan-perempuan sahaja okeyy).
Dan tak lupa juga kepada org yang lupa my birthday tu, its okey, saya faham.. (T_T).
Thanks walaupon wish lambat or kene bagitau baru ingat. Thanks!
For my birthday ni, secong time saya buat puding trafle! hehee. Tapi saya ubah suai skit, renovate untuk menghasilkan yang lebih baik!. Takde pon orang bagi hadiah, kesian kan? Takpe lah, biar saya yang bagi hadiah kat orang, birthday aku, aku plak bagi hadiah, pelik kan? Ya, aku sentiasa pelik.. Hurm. pssss..
Kepada insan-insan yang mendapat hadia dari beta (Haha), ketahuilah, anda adalah insan yang bermakna dalam hidup beta! (Melampauuu). Okey, the end! (^_^)

P/s : Entry kali ni tak boleh panjang, sebab umi ku sedang menyeru-nyeru nama ku..
     Nak pergi shoping untuk raya & pergi bazar ramadhan skali! :) Nak ikot? Jommm..

2 comments:

Unknown said...

eppy besday to u too...:)))
folowed blog awk..hope sudi folowed kita yg xseberapa ney... :)))

Miss Liza said...

Yup, thanks.. :) Already followed your blog.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...